Посилання

 
Донецька обласна державна адміністрація
 
Міністерство молоді та спорту України
 
Національний олімпійський комітет України
 
 

 
Донецький обласний спеціалізований фаховий коледж спортивного профілю ім. С. Бубки
 
 
 
 


Краматорська фан-зона до Олімпійських ігор - 2016 запрошує дорослих і дітей

З 5 серпня в Краматорську в сквері Профспілок розпочала свою роботу фан-зона до XXXI Олімпійських ігор, що приймає бразильське місто Ріо-де-Жанейро.

На великому екрані, який у червні показував матчі футбольного чемпіонату Європи, мешканці та гості Краматорська тепер мають змогу переглядати виступи найсильніших спортсменів світу (у прямому ефірі та повторі).

Нагадаємо, делегація збірної команди України на поточній Олімпіаді складає 206 атлетів, серед яких 21 особа представляє Донецьку область. З розкладом виступу олімпійських надій Донеччини можна ознайомитися за посиланням.

З метою підтримати вітчизняних спортсменів та залучити дітей до олімпійського руху, у фан-зоні поруч з великим екраном щоденно з 18:00 до 20:00 проводяться змагання під назвою «Дитяча Олімпіада». Організаторами цього заходу виступають «Наш Краматорськ», «Здоровий вибір» та «Satellite».

Учасниками спортивних баталій можуть стати усі бажаючі діти, незалежно від віку. Так, за перші дні роботи фан-зони найменшою з них була дівчинка, якій виповнилося 3 роки. Організатори зазначають, що з кожним днем кількість учасників збільшується – спочатку було 2 команди по 8 осіб, а вже 9 серпня можна було нарахувати близько 40 дітей у 3-х командах.

«Дитяча Олімпіада», як і дорослі змагання, починається з розминки. Після цього для гостей фан-зони кожного дня проводяться різноманітні естафети, а також змагання (зокрема, з метання м’яча на точність), за підсумками яких кращі хлопці і дівчата отримують нагороди – медалі та грамоти.

Краматорська фан-зона працюватиме до 21 серпня щодня з 17:00 до 22:00. Підтримаємо наших земляків-олімпійців разом!

 
 
 
10.08.2016

Новини

 

Рахунок на табло

 

Кращі спортсмени і тренери Донеччини в 2023 році

  

 

Управління в соціальних мережах